Ela11 Kızlar 37 haftalık hamileyim ve grip oldum nasıl geçecek şimdi bu doğuma grip gitmek istemiyorum
Ummuskaan Ela11 geçmiş olsun canım 37+4 hamileyim aynı durumdayız ben limonlu ılık su içiyorum biraz boğaz ağrımı kesiyor
Ela11 Ummuskaan mikroplar kol geziyor sanırım teşekkür ederim sizede geçmiş olsun dünden beri nane limon limonlu çay içe içe midem bulandı artık ama geçmiyor burnum su gibi akıyor inşallah doğuma kadar geçer