Rabiayce Kızlar nasıl gidiyo bebişler nasıl kilolar ne durumda bizde 23+3 olduk bebeğim en son 500 gramdı bende ennson 5 kilo almisim daha son durum ne bilmiyorum 👩👦♥️
Elif7781 Rabiayce 23+1 iki hafta önce bebisim 450 gr di şimdi nedir bilmiyorum ben 6 kg almışım 😒 amaaaa bu ikinci gebeliğim 😍
Gamzeciks Rabiayce 25 olduk bugun 700 gr kızımız. Midemi üşüttüm 2 gündür istifra ediyorum. Aldıgım kilolar geri gitti :/
ikimelekannesi___ Rabiayce ben de 23+0 bugün gittim hastaneye bebeğim 518 gr boyu 24 cm ve bende bu zamana kadar 2.9 kilo almışım.
Tua 21+3 bende Pazartesi gittiğimde 500 gramdı bakalım 1 ay sonra ne olursa bende 4 kilo almıştım en son
Rabiayce Elif7781 Bende 23+4 ilk gebeliğim 50 kiloyla hamile kalmışım bugün 56 kiloyum her ay bir kilo normal galiba bebekte var zaten
Filizismail Elif7781 aaaa aynıyız bende 23+1 haftalığım en son gittiğim de bebek 446 grm ama ben hiç kilo almadım sadece 700 grm aldım ☺️
Ayserhnckn 22+3 olduk bizde bugün gittik 500 gr olmuşuz bende 5 kilo aldım bundan sonra daha hızlanacak sanırım kilo alımı 🥰
Aryaa 25+3 ama bir kilo almisim normalmi gerci bende hamilelik sekeri var almamam daha iyi sadece karnim cikti
mrsdoruk Rabiayce dün gittim kontrole 25+4’deyim normalde ama ultrasonda 26+4 cıkıyoruz bebek kilosu 950 gr boy 34 cm canım
Rabiayce AliBinnur fazla kilo almamissin canımm ben bile 6 kilo almışım şimdiye kadar 24 haftaya gircez
Rabiayce Mirzammm 😅😅😅 her ay 1 kilo normal diye biliyorum ama iştah açılıyo herkes diyoki yemeden duramıyorum bende de öyle bisey yok sadece normalden biraz fazla yiyorum hepsi bu 6 kilo almisim
Epili Mirzammm BiZde 24+4üz 650gram bebiş Bende 12kg almışım doktor kiloma bişey demedi hiç bende kısmıyoruö yemeyi. Hamilelik sürecinde hiç midem bulanmadı. Midem bulamasında kiloya razıyım. Hayırlısı artık ☺️
AliBinnur Rabiayce bol bol yürüyüş ve bol su sayesinde hatta bazen 1 kilo veriyorum 1 kilo alıyorum yediklerime dikkat ediyorum ama gene kaçamaklarım oluyor 😊
AliBinnur Rabiayce bol bol yürüyüş ve bol su sayesinde hatta bazen 1 kilo veriyorum 1 kilo alıyorum yediklerime dikkat ediyorum ama gene kaçamaklarım oluyor 😊
Rabiayce Htc70 Valla ben her gün hissediyorum şöyle oluyo mesela sabah 7 buçuk gibi kalktigimda genelde haraketli oluyo acıkıyoruz belki ondan sonra öğlen saatlerinde bişeyler yiyince 2 saat bir hissetmen lazim demisti doktor bana 2 saati bulmuyo hissediyorum yani belki yarim saat 1 saat haraket etmiyo sonra belli ediyo kendini 😊