Dorukunannesi95 Kizlar hatay antakyada memnun olduğunuz kadın doğum var mı? Kontrol için doğum için vs. Fikir olsun
Dorukunannesi95 tunamom1907 memnun musun canim sen ? Ben 10+0 im doktorumdan cok memnun degilim şu aşamada doktor degistirmek saglikli olur mu sence?
Defneee Ben de mozaik hastanesinde koray beye gidiyorum memnunum tek sıkıntı randevu alsam bile çok fazla sıra bekliyoruz
Manok Defneee yani beklemiyoruz desek yalan olur.ozellikle sabah saatlerinde bazen 2 saati buluyor. Ama ben her muayenemde bir sonraki icin randevu aliyorum ve ogleden sonrasini tercih ediyorum sabah kadar bekleme yasamiyorum
Dorukunannesi95 Edvo defne hastanesinde docent bi doktor var raziye keskin kurt. Canim valla öneri istedim herkesten ama ustune doktor tanımam az once yanindan geldim bugun 12.haftam bakar bakmaz cinsiyetini gördü taramayi yapti valla cok basarili
Edvo Dorukunannesi95 ayy bn o doktordan hiç memnun kalmadım 5.haftamda gittim hafif lekelenmem vardı bana dedi cok umutlanma bu cocuk düşer engelli doğar kesen şekilsiz dedi bnde rapor werın dinleneyim dedm gerek yok dedi mal yaa nefret edıorm o kadından hemen erdeme gittim gayet ii bir sıkıntı yok dedi rapor we progestan werdı cok sukur saglıkla dogurdum🙏