Xmom 12+5te ve 14+4de iki farklı doktor kız gibi demisti. Bugün 16+6 biraz önce öğrendim ki kesinlikle kız dedi doktoruum🥰😍😍
feyzaa34 Bussraa20 geçen hafta 15+3 te öğrendim kız dedi doktor detayliyi bekliycem alışveriş icin ama
Bussraa20 [silindi] aynen benim namaz kılar gibi bi kapaklanmış burnunu görmem gerekiyor onu bile göremedim dedi ☺️ Bende cuma alcam tarama sonucumu bakalım hayırlısı o zaman gösterir belki 🤗🙏🏼
[silindi] Bussraa20 Hayırlısı olsun inşallah bizimkiler temiz çıktı 3 lü ve 4 lü testlere gerek duymadı doktorum 🙏🏻Bir daha ay sonu gidecem inşallah ozaman öğrenirim 😊
Mervednr Bussraa20 bize doktor 12. Haftada erkek dedi ama haftaya 16. Haftada kontrolümüz var bakalım orada kesinleşir diye bekliyorum henüz 🤗