peloo oncelikle allah saglikla buyutmeyi nasip etsin. Ben de cuma gunu olacagim spinal Allah nasip ederse. Daha once rahim agzi operasyonu gecirdigim icin nasil oldugunu biliyorum ama simdi bebegim cikacak insallah daha farkli o yuzden korkular basti 😊 odaya geldiginde kan akisi olmasi icin karnina bastirdilar mi bastirirken dikislerin acidi mi onu merak ettim. Bi de sondayi ne zaman taktilar? Son olarak kanama icin hemsireler direk pedi takmis olarak mi getiriyorlar ? Simdiden tesekkurler 😊