yigitmom_ Ecenazz evet hemde cok adetime göre 5 bucuk haftaligim ama 2 gun once doktora gittim ultrasonda 4 bucuk haftalik cikti keseyi gördüm kalp atisini merak ediyorum 😍
Ecenazz yigitmom_ benimde öyle çıktı canım 1 hafta geriden çıktı :) hem heyecanlıyım hem stresliyim. İnşallah sağ salim kucağımıza almayı Nasip eder Allahım.
Fonem34 Ben de 5+3 ün kendi hesaplarima göre. Beklenen adet tarihinden 1 gün önce 23Mart ta beta HCG 80 iki gün sonra da 200 çıktı . Doktor çok yeni, kanaman olmazsa 2-3 hafta sonra gel dedi. O yüzden haftaya gidicem çok da merak ediyorum .