Drsnbyfatma sızıntıyı doktor anladı alttan muayene oldum. Bebek nefes hareketlerine başlamış dedi aşagıya baskıda vardı zaten ikinci zorunlu sezeryan sancı çekmeye gerek yok. Benim bulantı yanmam vardı doktora mesaj yazdım gel dedi onun için geldim açılmadan kaynaklanıyormuş şuan tahlil sonuçlarını bekliyorum sonra kavuşuyoruz inşallah.