Ozgeliz Gozde393 kura çekin yada İnstagram kullanıyorsanız ordan anket yapın 🙈 hangisi fazla çıkarsa onu koyun derim 😇
Sengulkrgz Eslem....Armina o tesettur markasi armine surekli bende cagristiriyor ve ister istemez armine diyesim geliyor 😁Eslem daha guzel
Mucize_02 Sengulkrgz eslem de Almanya da bir tesettür firması 😂😂 ben de eslemi duyunca direk orası aklıma geliyor
Gozde393 Kader72 değişiklik aramak değil anlam olarak araştırdığımda hoşuma gitti ve bu ikisinden biri olsun dedik eşimle ve forumdaki anne adaylarına fikirlerini sormak istedim yinede teşekkür ederim size