MuratZeynepDiner netten arastırma canım herkesin durumu aynı degil en kötü senaryolarla moral bozmayada hiç gerek yok doktorum bana interntten arastırıp durmayı yasaklıyorm sana diyodu.placebo etkisinden bahsetti hatta armut iyi geliyor diyolar inanıyosan ye bu seni psikolojik olarak iyi hissettircekse yap diyodu.bebeginin böbreklerinde sıkıntı yoksa idrarını yapabiliyosa kalan kısmı çözülür sen moralini en yüksekte tut😉