krsngurset 6+2yim, iki gündür bulantım başlamıştı ama bugün bulantıdan ziyade mide ağrısı çok fazla. İlk defa mide ağrısı yaşıyorum 😔 önerisi olan ?
ddmzngn krsngurset O kadar iyi anlıyorum ki. Aynı şekilde mide yanması ve ağrısından duramıyorum. Doktoruna danışmalısın. Gaviscon diye bir şurup verdi o biraz rahatlatıyor ama kesin bir çözümü yok maalesef..
krsngurset ddmzngn yarın kontrolüm var. Yarına kadar böyle geçmez ben de eczacıma danıştım gaviscon önerdi olmazsa bir kaşık içerim yarın da doktora söylerim 😔😔