Sefanurrr 22 haftalık oldu hala cinsiyet göstermiyor . Detaylı ultrasyonda bile görünmedi . Her gittiğimde bacakları kapalı diyolar sürekli acaba kapalı olması hep bi sorun mu 🤔
Busra280607 Sefanurrr benimde öyleydi 26 haftada cinseyitini öğrendim oğlum oluyor pek nazlı oluyor bu bebekler 😊
dasdogengul Sefanurrr bende 21.haftamdayin tahmin verdi belli değil diyor her seferinde göstermiyor😐yarın randevumuz var bakalım artık
Busra280607 Sefanurrr 33 haftalık olduk ve bir kere yüzünü görmedim hiç göstermiyor demek ki senin bebekte benimki gibi çok nazlı canım s😊
Sefanurrr Tugbakar ablamında görünmemişti 6 aya kadar erkek çıktı ama 🤣 o yüzden güvenemıyorum . ıkıncısınede kız dediler dogurana kadar oda dogduktan sonra erkek çıktı gelde güven şimdi 🤨
Bebikonun_annesi Bugün bizde gittik 17 haftalık ama göstermiyor insanda hevesleniyor haliyle bekliyoruz bakalım