Belinya Eveet 28 olduk çok şükür, vajina kemiğim, (pelvis kemiğim) çok ağrıyor sol bacagima basamiyorum bazen. Onun dışında iyi geçiyor çok şükür. Sizde durumlar nasıl kızlar.
mrstug Belinya bizde 27+4 üz canım aynı şekilde vajinamın sol kısmı çok ağrıyor kalkarken , yattığımda sağa sola dönerken doktor Suan normal dedi bakalım
Belinya mrstug özellikle uzanıp kalktığım zaman çok kötü bir ağrı kemiğim kırılıyormus gibi. Allah yardımcımız olsun. Hazırlıklara başladın mı canım
mrstug Belinya ufak ufak başladım canım ama henüz çok birşey almadım izne çıkmayı bekliyorum sen aldın mı
Belinya mrstug bende bir tek hastane çıkışı aldım başka bişey yok.. 30 a kadar tamamlamayı düşünüyorum
Fatley merhaba kızlar, bende 28+3 oldum. ağrılar normal diyolar ama bazen dayanılmıyor. Karnım epey sert ve acıyor , bazen de vajina agrısı sağ bacak ağrısı oluyor. her gün birşey çıkıyor yani:)