Emine1235 Pazartesi günü şeker yüklemesi ve insilün için kan vermiştim insilün sonucum 21.5 çıkmıştı. Şeker yüklemem de 50 gr da 163 çıktı dün doktorumla görüştümde şekerin yüksek çıktını söyledi 😭 ve beni radlojiye yönlendirdi kontrolünü yapıp şeker çihazı takipmde devam edelim dedi bu benim canımı cok sıktı sonrasında sonuçlar yüksek çıkarsa ilaç başlarız dedi 😭😭 cok tedirginim ya cok
Kuzeyaras Dr lar ikiye bölünmüş durumda gebelikte şeker yüklemesi yapanlar ve yapmayanlar Kuzenim hamile Dr şeker yüklemesi yapmadı doğuma yakın gebelik şekeri çıktı hergün ölçüyor ve asla hamurişi şeker ve pilav makarna gbi. Şeker ihtiva eden hiçBirşey tüketimiyor şuan da düzenli gidiyor bu işin en büyük sebebi yediklerimiz canım kadın günlerinde yapılan ikramlıklar çok çok zararlı umarım geçer sen çok dikkatli beslen derim kolaylıklar dilerim sağlıklı doğum yaşaman dileğiyle 🙋🏻♀️💐