Aytkn Seda5892 😂😂hiç kafana takmıyorum valla kilo almayı eşimde sağolsun sürekli ye diyor bende sürekli yiyorum saat farksız😂alıyoruz yani bebişler için mecbur😎
Aytkn Aslihanyapici evet canım 13+2iken öğrendik,doktorumuz %90erkek dedi oğlumuz olacak allahın izniyle🙏😍🐣sizin ki
Anonimane_150 UgurResad 34+2 yim. Tam 34de gitmiştim 78 olmuşum. 56kiloyla hamile kalmıştım. 22 kilo aldım 😬😬😬
Gamzemmi Naze2005 aa evet ya ama işte ben kilo almamamı birazda kiloma baglıyorum zayıflar çok alıyomuş galiba dogru mu
Katree Gamzemmi ben 47 kilo ile hamile kaldım şimdi 67 oldum ama görseniz kendime hiç almadım sadece göbeğim var😄