Hlyaal içini sıkma duanı et ben 3 hafta korkuyla bekledim böyle dediklerinde de kuş gibi olmuştum senn de öyle olur inşallah, ☺️ bende ilk bebeğimi kaybetmiştim onu normal doğrdum ama 1 hafta sonra da kürtaj olmuştum. Detaylıyı yapan doktorum yapışıklık için de bu kürtajın kötü yapıldığı anlamına gelmez olabilicek bşy kafaya takcak önemli bşy değil demişti