Asdjasdj34 Kızlar 14 haftalık olduk .catlak olmaması içim lierac jel kullanıyorum beyaz döküntüler var vücudumda bununla alakalı olabilir mi
meeese Asdjasdj34 bende de oluyor o krem kuruyunca atıyor kendini büyük ihtimal yani deri değil krem o dökülen
Kubrafatih Asdjasdj34 ben kullandım ama sevemedim o pütür pütür dökülenlerden dolayı. Hindistan cevizi yağı da kullanabilirsin..
MOMTHEMOM Asdjasdj34 ben yanlışlıkla serumunu almışım o herhangi bir dökülme yapmadı. Ama serum değil de krem mi kullanmak gerekiyor bilmiyorum
Aspenya44 Kızlar fikir olarak yazıyorum 9 ay kutu kutu lierac kullandım harita gibi çatladım.. Size tavsiyem yağlanın zeytinyağı bebek yağı far etmez baştan aşa sabah akşam sürüp yumuşatın vücüdunuzu. Sadece karın değil bacaklar baldırlar popo gögüa heryer çatlıyabliyo
meeese 36+6 haftadayım 16.haftadan beri lierac kullanıyorum başka hiçbir şey kullanmadım ve şu ana kadar çatlamadım. Bacaklarıma sürmek aklıma gelmedi iç bacaklarım çatladı şimdi oraya da sürmeye başladım.