Zeynepzeze ben a101den kuvet setini aldım canım hamileyken kızım 3 buçuk aylık kullanıyorum çok kullanışlı ve çok kaliteli bence diğer kuvetlerden büyük mesela içine file olmuyor hertürlü zaten fileye falan gerek yok bebek dogdugunda anlarsın bebek üstte kalıyor üşüyor. Köpük şeklinde olanlar var e bebekte onlarda kullanışlı degil hiç bebek donuyo resmen suyu sevmiyor bu kez ben yıkamadan önce kuvetin içine ince bir baytaniye koyuyorm kafasının gelecegi kısımada yastık koyuyorum minik kulagına su girmesin diye hem vucudu sıcacık suyun içinde kalıyor hem çok rahatlıyor keyif yapıyor içinde