Senayerva evet ayni durumu bende yaşıyorum idrarda protein çıktı doktorum testi tekrarladı yine çıktı ve tansiyonuma baktı normal dedi ama biz önceden tebbir alalım böbreklerinde bir problem var mo diye bakalım dedi 1 gün boyunca bir kaba küçük abdestini yap diğer gün dahiliye uzmanına götür dedi bende öyle yapacam inisallah sonuçlarım temiz çıkar inisallah senin de temiz çıkar idrar da protein iyi değilmiş erken Doğum ,gebelikte zehirlenmesi , annenin böbreğinde problem yaratıyormuş bildiklerim bu kadar tuzlu ve tatlı yemiyecek su tüketecek biraz dikkatli beslenmemiz lazımmış