Ruhsuz kimsenin sana kızmaya hakkı yok. Sen muayeneden önce kendin sor doktor bey yada hanım kalp atışlarını dinletmek bebeğe zarar veriyormuş doğru mu falan diye yada ben kalp atışlarını duymasam da olur zarar veriyormuş siz var mı baksanız yeter de. Hiçbişey onların sağlığından önemli değil 🥰