Smhtlha 30+4 haftalığız doktorumun doğum ücreti fazla olduğu için değiştirmeyi düşünüyoruz. Medova hastanesi fuat demir hakkında bilgisi olan varmı fikir istesem😊
Haribo42 Smhtlha hehe ben konyaliyimmm:)) ama istanbulda yasiyorum:)) Bosver vok pahali bi hastanede dogum yapma eger herseyin normalse .. doktorlar bile diyo biz dogumda pek bisey yapmiyoruz sizde bitiyo is diye☺️ Ins hayirla kucagina alirisn yavrunu
TansuKesli Smhtlha merhaba ben 7 gün önce Fuat hoca ile doğum yaptım gebelik sürecinden tutun doğuma kadar çok iyi bir doktor tavsiye ederim ama ücret konusunda bir bilgim yok
Smhtlha Haribo42 doktorum prof özel muayenehanesi var doğum ve ameliyat için anlaşmalı hastane ile onun için ücreti baya bi uçuk fiyat 🙇♀️bu arada teşekkür ederim aminn inşallah 🤗
Haribo42 Smhtlha he evet onlar daha pahali oluyor genelde .. ben valla esime hic oyle yerlere gidiyim diyemedim garibim ztn vitaminlerdi onlardi bunlardi zor yetisiyo kalpten gider heralde😂😂
Smhtlha TansuKesli sezeryan mı yaptınız. Bu arada gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün inşallah 🤗
TansuKesli Smhtlha normal doğum yaptım canım özel sağlık sigortam olduğu için fiyat konusunu bilmiyorum
Haribo42 Smhtlha eee yuhhhh sezeryani devlette yapiyo belese :)) ne farki var acaba ozele devletin bana sezeryan cok kolaymis gibi geliyo artik o kdr yayginki