Kızlar merhaba 🙋 bugün 17nci haftama girdim karnımda damar atar gibi bi his oluyor henüz bbeğimi hissetmek için erken mi 😌 ilk bebeğim tecrübesizim bir kaç yerde bağırsak hareketleriyle karıştırılabildiğini okudum ama çok deeğişik bi his anlayamadım 🤔 tecrübeli anneler tecrübelerini paylaşabilir mi nasıl ayırt edicem 🤔