P2607 Merhaba, ben 7 haftalık hamileyim. Uçak yolculuğu konusunda doktorumla konuşmadım. Görüşen var mı acaba? Yolculuk yaptım şimdi ara ara ağrılar sağlanıyor. Normal mi acaba?
2kizannesi- P2607 Bebek yerleştiği için olan ağrılardır. Bende o haftalarda uçak yolculuğu yapmıştım doktoruma sormamıştım bile,dinlen iyice yol yormuştur belki 🤗
Saratln P2607 canım ben henüz hamile değildim hataydan istanbula giden bi kız vardı yanım 8 aylık hamileydi .. sakıncası olsa binmezdi galiba
AlininAysesii 28. haftamda yaptım uçak seyahati, doktor raporu ve onayı ile tabiiki. Senin ağrılarının neden olduğunu kimse bilemez burada, doktorunla görüşmelisin.