Yenianne7 Tamamen aynısını yaşıyorum şu an ve bende 37+4 üm canım😥 benimde öyle bir hafifliyor bir şiddetleniyor. Gece zor uyudum, ara ara uyandım baktım belim, kasıklarım ağrıyor. Resmen hamile olmasam adet oluyorum derim yani. Bacaklarıma da vurdu. Post mu açsam diyordum baktım sen yazmışsın.😅 Neyseki bugün kontrolüm vardı bakalım nst de çıkacak mı ağrı falan 🤷🏻♀️ 🤔