Merib canım sezeryan doğum yapalı 11 ay oldu ben şuan 19 haftalık 2.ciye hamileyim doktorlar tedbir amaçlı bir iki yıl bekleyin diyor ama ben beklemek istemedim şuanda hiçbir sorunum sıkıntım yok ve artık aradan uzun zaman geçtikten sonra 4 5 de yapılabılıyor