Durununannesi80 Kızlar saat kaçtan beri cekiyorum çok midem agrıyo soda içtim yogurt yedim varmı basına gelen agrıyla birlikte bulantıda geliyo ama bişey yok kusamyrm bu arada 30 haftalıgım
Esba2019 Durununannesi80 Allah yardımcın olsun canım ben bilirim o mide ağrısını neler çektim neler 😥😥 Ben kusuyordum anca öyle rahatlıyordum canım bide eşime midemi ovduruyordum sürekli. Çok zor bi ağrı Allah yardımcın olsun
Durununannesi80 Esba2019 ewet suan kustum ve rahatım üsüttümmü acaba neden olurki bu ilkkez oldum hep olmcak dimi ilk hamileliğim bu
Esba2019 Durununannesi80 benimde ilk hamileliğim canım ben 1 aydan fazla çektim inşallah sen çekmezsin kendini biraz sıcak tut kalın giyin üşütme
Elikkk Ütüyle havluyu ısıt karnına koy metpamid varsa içebilirsin hamilelikte içiliyor hastanede yattım ignesini yaptılar bana rennni de icebikirsin ayaklarında sica k tut dinlen