Bilgercaan Secil45 ben 10 gündür ölüyorum o kaşıntı dan bide kaşımaktan tahriş oldu yanma da başladı o yüzden doktor krem ve fitil verdi mantar olabileceğini söyledi şimdide var ama önceki kadar değil çok şükür aksatma canım tahriş olmadan git doktora
Oglusumubeklerkenben Sıcak su daha fazla kaşıntı yapar canım elma sirkesiyle suyu karıştır sıklıkla yıka kaşınan yeri bu sirkleli suyla ve pamuklu çamaşır giy günlük ped vs. Peçete bile kullanma sirke çok çabuk geçirir. Az yakar ama iyi gelir
Golgmysm Bilgercaan merhaba bende kalınmakta helak oldum dün dr yazdım canesten krem gynolomexin fitil önerdi. Sizin krem ve fitilin isimleri nelerdir