Eylul0212 Kızlar hamilelikten bu yana kaç kilo aldınız ben 17+6 da yim 5 kilo almışım ama ilk üç ay kusmaktan hiç kilo alamamistim birden almaya başladım normal mi acaba 😔😔 boyum 170- 69 kiloyla hamile kaldım şu an 74 üm 😔
Sulebetul Eylul0212 bn 20+1 3 kilo almştm en son sanırım onu da geri verdm bn de 62 ile hamile kaldm boyum 170 bn ce iyi almşsn bana doktor az almşsn dedi
Mihrimahirem Eylul0212 sanki biraz fazla gibi,herkesin bünyesi farklı tabiiki ben şöyle aldım falan diyen herkese bakma ama ilk 3 ayda da almamış son haftalarda almışsan biraz sıkı tutmalısın benim şahsi görüşüm
feyzaa34 Eylul0212 16+3 olduk. 2kg verdim. Bu ara iştahım kapalı ama bundan sonra açıldığında kaç kilo alırım bilmiyorum😂😂 sende 17 haftaya 5 kilo iyi bence ne az ne çok tam kararında canım boyunda var masallah😘
Sengulkrgz Eylul0212 22 haftaligim hic almadim...normalde bu haftaya kadar 3 4 kilo almam normaldi ama sukur onu da almadim.
Eylul0212 Sulebetul ya bı de uyku duzenim çok kötü gece uyku tutmuyor sonra erken kalkamıyorum sizde de böyle oluyor mu
Hifanurr Sulebetul Boyumuz ve hamile kaldığımız kilo aynı 😃 ama ben ilk aylar yüzünden 62 den 56 kiloya düştüm. Şimdi 21 haftalığız tekrar 62 kilo olmuşum..
Eylul0212 Mihrimahirem bende şaşırdım bı anda karnım büyüdü baya belli yani bı de 5 kilo almışım anlamadım yani 🤔
Sulebetul Eylul0212 bn gün boyu yatyrm gece pek uykum olmuyo öğlen 11 12 gibi kalkyrm 14 gibi geri yatyrm hepsinde uyumyrm ama yatyrm bn kendi uykumu düzensiz yatyrm uyuyrm ona bağlyrm
Mihrimahirem Eylul0212 hala uyuyamadım kandil dolayısıyla da bugün ,genelde de bu saatlerde uyuyorum sonra sabah namazına kalkıyorum sonra uyuyamıyorum düzene sokamadım
Sulebetul Eylul0212 bir de 11 12 bile olsa yataktan zor çıkıyırm yani doğal bnce sizinki de bnm kş de
Didoss Eylul0212 bende 17.5 170 boyum 69,70 ile hamile kaldım şuan 72 kg falanım birden karnım çıktı ve iştahım açıldı yanlız değilsin 🤣🤣🤣
Eylul0212 Mihrimahirem keşke bende sabah erkenden kalksam sonra geçte uyusam sorun değil senin yerinde olmak isterdim 😐
Eylul0212 feyzaa34 teşekkür ederim canım valla moral oldu bana inşallah fazla değildir ama bundan sonra dikkat edicem ya gobegim 6 aylık gibi oldu hepimiz şaşırdık 😂😂😂
Eylul0212 Sulebetul ben bugün 13:30 da yataktan çıktım zaten üniversiteyi 2. Öğretim okuduğumdan beri bu uyku problemi var bende ama bu seferde akşam saat 8-9 gibi yemek yiyorum bence ondan kilo alıyorum ne olursa olsun 7 den sonra yememek lazım dimi
Sulebetul Eylul0212 aynn bnm de evlendiğimdrn beri uyku düzenim yoktu zaten karışan yok die yatıp duruyrm bebeğim doğunca acısını çıkaracak gibi
Kbrabdrhmn Tugba16 mis gibi vallaha helal olsun ekstra bir şey yaptın mı çok kilo almaktan korkuyorum çünkü
Sengulkrgz Eylul0212 5 kilo birazcik fazla gibi 20 haftadan sonra kilo alimi daha da artiyor dikkat etmek gerek