Takikutum inş Allah yardım eder.
Bir güncük sürecek sonra bitmiş olacak. Bende kendime böyle söylüorm. Geçicek.
Ben 38+3 de doğurcam inş. Fitil ile başlatacak. İnş hepimizin kolay geçer.
İlk doğummu seninde ? Benim ilk. Korku heycan herşey karmakarısığım