TugbAta Normalde de kilolu olduğum için bakıyorum milletin ki 20. Haftadan sonra ben burdayım diyor göbekleri, bende hiç bir şey yok , neden çünkü zaten göbek var önceden 🤷🏻♀️😄 6 ayı doldurucaz aman aman bi karnım yok göbek çizgim bile yok illa karnının çıkması şart değil ya, benim annemin de iç karnı genişmiş 💁🏻♀️