Deniz06 Kızlar 16 haftalığm ara ara kahve bazen pembe kanamam oluyo doktorum hiç ilgilenmiyo asistanları da öyle o yüzdn doktorumu değiştirmek istiyorum sizin bildiğiniz iyi bi doktor varmı etlikte