Gizemixsss Aynı yaştayız, biz bide eşim evlendiğimiz de askerdi geçen sene Nisan 23de askerliği bitirip gelmişti yaz ayını onun ailesinin yanında geçirdik Eylül ayında geldik İstanbul'a, kışı da benim ailemin yanında geçirdik evimizi yeni tuttuk daha mobilyaları falan her şeyi almıştık hemen gelince taksite başlayalım diye. Evlendiğimiz günden beri hiç korunmamıştık zaten 1 ay kaldı yanımda çocuk istiyorduk yani biz mesela. Askerden izine geldi falan gene olmadı , askerlik bitti 5 ay yine hiç bi şey olmadı biz artık dedik demek ki bi sorun var. Ben eşime mesela korunalım zaten olmuyo ev Ocak kurucaz bi sene falan bekleyelim olmuyor zaten dedim, eşim yok olmadığı halde neye korunalım hepten zorlanır hamile kalman ilerde dedi. Eylül de bi adet oldum üstüne hemen hamile kalmışım 🙈😱 Ben şok tabi. Biz nasıl geçinicez falan diyorum öğrenince hüngür hüngür ağladım hatta, demek istediğim bende aynı süreçten geçtim ama Rabbim rızkını veriyor, onca ay köyde olmadı buraya geldim hemen oldu Rabbimin nasibi işte. Korkucak hiç bir şey yok 28 haftalık olduk bile biz 👼🏻🌼 Bol bol dua oku üzme kendini muhteşem bir anne olursun 💕🌼