Nebahathumeyra ingiltere bende çok şaşırdım dün gittiğimiz hemşire de 5 dakkiyaya düştü mü gelin demişti benim ki 5 dakikaya düştü aradık ama 1 2 dakikaya düşmeden gidemiyoruz onlar gel demeden gidemiyoruz ilk gebeliğim olduğu için açıkçası da korkuyorum sancımın geçmesi için kadın ağrı kesici kullan diye sinirden valla elim ayağım titriyor inanır mısın sancımdan değil ama korkuyorum burda yaşayan tanıdığımızın kızın günü geçmiş doktora gitmişler siyi geliyormuş az as eve gönderdiler sabah gel diye Kadının çocuğu suyu bittiği için karnında öldü güvenemiyorum bu yüzden korkuyla duruyorum birşey oldu mu suyum geldi mi