Mom85 Merhaba temmuz anneleri ve tüm anne adayları 🤲🏻 Bugünlerde idrarımda yanma var ve çok sık idrara çıkıyorum. Çok çişim varmış gibi oluyor ama bi kaç damla işeyebiliyorum. 25. Haftaya doğru gidiyorum ve bu dönem biraz riskli Alkah korusun erken doğum habercisi olan bu idrar yanmaları enfeksiyon kapma korkum beni bugün doktorumu arayarak bilgi vermeye itti... ve yarın sabah hemen idrar testi yapıcaklar. Mübarek gecede dualarınızı esirgemeyin benden 🙏🏻 İnşallah yarına hayırlı haberler alırız🙏🏻 Herkezin kandilini kutlarım ve tüm anne aday ve bebişlerine Rabbimden sağlık ve esenlikler dilerim ....
nilipek Mom85 muhemelen enfeksiyon çıkacak, tek kullanımlık bi dezenfekfan ilaç veriyorlar. Ertesi gün hafifliyor güne tamamen geçiyor. Geçmiş olsun.
Gizemixsss Bol bol su içmekten başka çaren yok doktorun antibiyotik verir geçer merak etme korkma ben enfeksiyon geçirdim ağrıdan sancıdan yanmadan duramıyordum idrarımı kaçırıyordum ama doktora bile söylemedim sürekli kusana kadar su içtim geçti şükür
Mom85 Gizemixsss aman çok şükür geçmiş de ben telaşlandım bebeğime bişey olmasın da 🙏🏻🙏🏻 İçim rahat etsin diye yarın nasipse tahlili yaptırıcam. Birde 7. Aya kadar erken doğum riski taşıyoruz Allah korusun bu dönem biraz riskli ..