Nznsmsk Merhaba kızlar Adetim 7 gün gecikti kan testi yaptım 0.707 çıktı yani gebelik yok gözüküyor. Böyle olupta sonradan değeri yükselen hamile kalan var mı? Çok geç öğrenen?