seyma281015 ben gittim canım memnun kaldım sadece renkli fotoğraf konusunda şanssızdım saf gbi çikolata yedim bebeğin görüntüsünü alamadı ama onun dışında en ince ayrıntısna kadar bakıyor. Evet servet ünsalda. Maddi durumun varsa öneririm benm pek yoktu ama heves ettm gttm sonrasında gazide yaptrdım oda aynı ali ipek gbi baktı çok pişman oldum 😄