Byzsf41 14 şubat sabah 8 de başlayan bel ağrısıyla öğlen 12 de doktoruma gittim. Nst de sancı yok. Muayene de açıklık yok bebek kanala bile girmemiş eve geldim. Oturamıyorum öyle canım yanıyor sürekli duşa giriyorum eğil kalk yapıyorum. Yürüyüş yaptım hep. Akşama daha da artan bir ağrı. Ama sıklığı düzene girmeyen. Gece 4.30 a kadar dayandım. 5 de hastanedeydik muayene de yine hiç bir şey yok ama ben sancıdan ağlıyorum salya sümük. 9da doktor geldş baktı 5.5 cm açıklık dedi plates topu geldi zıplafım ettim. 11.35 de mucizem geldi normaş doğumla. Doğum anı ve sonrası en kolay zamandı. O sancıyı çekmek zordu. Allah herkesin yardımcısı olsun
Ggizemsnl Byzsf41 Rabbim bizede o günleri nasip etsin inşallah. 🙏 hayırlı olsun. Kaç haftalık doğdu bebişin
Gulayse0233 Byzsf41 şu nişan Vs hiç bir belirti olmadı mı? Maşallah darısı bizlere 🙏🙏🙏🙏 sağlıkla büyütün