Ikraarya Merhaba bende Genesiste Pınar hocaya gidiyorum memnunum fakat acayip yoğun😕 haliyle istediğin gibi ilgilenemez, ve her ihtiyacın olduğunda ulaşman sıkıntılı 😟 randevulu olsanda saatlerce bekleme durumun var. Bu arada Pınar hoca 7 -25 nisan arası düğün izninde olacak. Eğer düşünürsen ona göre ayarlarsın kendini .. iyi geceler