htckeremnil iki defa 9 ay çektim bazı bünye yapıyormuş normal dedi doktorum yediklerine dikkat et dedi ki ben hazır diye kreker bile yemeyen biriyim 🙈
Neyse sonra babamdan bildiğim cep sodasında buldum çareyi doktora sormuştum bir sakıncası yok demişti çok canıma tak dediğinde 1 çay kaşığı atıyorum ağzıma üstüne su
İşe yaradı bende hep geçici zaman da olsa