Ahmer0412 Gamzeinci00 ilk gittiğimde gece özele 700 kusurdu beş gün sonra doktora gittim 4 binlere çıkmıştı ve kese göründü 5 haftalikken
Gulsah7171 Gamzeinci00 76 doktor kimyasal gebelik olabilir bekleyelim dedi bekledik çok şükür 2 günde bir düzenli arttı erken öğrendim yani ben 😍😍
Gulsah7171 Ggizemsnl tamda öyle değil aslında bende ilk kan verdiğimde 0,549du doktor hamilelik yok dedi ümidi kestim 4 gün sonra tekrar verdim 76 çıktı şu an 6 aylık hamişim 😍😍 hiç belli olmuyor yani belki çok çok yeni döllenmedir
Ggizemsnl Gulsah7171 alta bir mesaj daha yazdım doktara gidin diye nasipte varsa her şey olur biliyorum 🙏