Bulut74 Nisanyagmuru 20 den beri baş aşagı benim ki şu an 31+1 im 🤗 ilk kızım 32 de dönmüştü. İnşallah döner seninki de 🤲😌
mervehamiatalay Nisanyagmuru ben 38 oldum yeni dondu cok sukur bol yuruyus yap canim sanirim onun etkisi oldu bende.
Nisanyagmuru haticehk sizin yerinizde olsam asla sezaryen düşünmezdim bende olmamak için uğraşıyorum inşallah olmam
NeslihanOner 28 haftalığım şu an başı aşağıda. Doğuma kadar bu şekilde mi olacak acaba yoksa değişiyo mu
Pinar10 Bulut74 20 den beri bas asagi demişsiniz o zaman ilaç falan kullandınız mi? Ben de 22 haftalığım bas asagi dedi doktor istirahat verdi biraz tedirgin oldum da
Poncikpandaa Ben 26+5 ve hala dönmedi doktorum daha döner dedi bakalım 30. Haftamda randevum var inşallah dönerde normal doğururum🤭
Bulut74 Pinar10 yok normal dedi doktor. Ağır iş yapma dedi o kadar. Ben de normal hayatıma devam ettim. Hala da öyle 31 haftalığım bi sıkıntım yok şükür. Doktor bi tehlike mi gördü acaba 🙄
Sezgin Nisanyagmuru benim 32 de döndü. Doktorunuza sordunuz mu 37 den sonra dönme ihtimali var mı acaba
Pkzsntrk Bulut74 bende 30 haftalığım 29 haftalıkta sordun doktora bas asagıda dpgum pozisyonun da dedi bu ıyı bısey mı acaba normal doğum ihtimali fazla mı oluyo