KevserErgin ben şuan 7 haftalık oldum salı günü gidicem. Doktor bana belki duyarız ama 13 haftaya kadar da duyulmayalir dedi. O yüzden acele etme bence. Herşey için hayırlısı neyse o olsun. Alttan muayene kabul etmiyorum ben belki ordan duyulur ama 1 buçuk sene önce düşük yaptım o yüzden korkuyorum alttan muayeneden.