Derin6565 Meraba kızlar ilk dogumum cok zordu ikinci gebeligim 25 haftalik gebeyim kayon validem umreden meryem otu diye bi ot getirmisler sordum dogum başlayınca suyun içine atıp içine oturuyormussun doğumu kolaylastiriyormus kullanan var mı veye çevreden duydunuz mu ise yarar mı acaba
mervekaya0658 Derin6565 içine oturmak Mı ? O ne demek canım suya koyup dualıyorsun diye biliyorum sadece sancın başladığında açılman kolay oluyor
Hilalbektas İçine oturmuyorsunuz duasını okuyup suya bırakıyorsunuz doğumu kolaylaştırdığına inanılıyor. Açılman oldukça çiçekte açılıyor ve doğum gerçekleşince suda alıyorsunuz. Şimdiden allah yardımcınız olsun 🤗🙏🏻
GamzeOnderTasal Oturmayin sakin ya.bi tasa suyun icine birakilacak o ot. Dua edilecek. O acildikca rahim agzi acilack. Ama dogum bitince cikarmaniz gerekiyor.
btlunl İçine oturmakta nedir ya hu ? Suyun içine koyucaksınız sancı başlar başlamaz daha sonra doğum bitince de çıkarıcaksınız. İçmek ya da başka bir şey yapmıycaz.