Ysmyank Hayırlı kandiller kızlar 32 haftamdayım kasıklarımda hafif bi sancı belimdede hafif bi agrı varmış gibi hissdediyorum acaba benim gibi olan var mı. Neden olabilir sizce Yalancı sancımıdır.
Hayalim9786 Ysmyank benimde 33 hafta belim ve kasığım ağrıyo acaba neden bende bilmiyorm yarın kontrolüm var sorucam.