DeryaKuzusu okadar haklısınki gercekten ben mesela 8 sene önce babamı kaybettim cok ani bir sene gitmedim psikoloğa falan kendi içimde yasadım ve baktım git gide ben duygusuzlasıyorum tepkisiz olmaya basladım iyiye gitmiyorum gittim sen hala şoktasın dedi kadın bana o travmadan çıkamamıssın dedi o bana iyi geldi bir sene gittim sonra eşimle evlenene kadar baya sorun yasadık arkadan evlendik uzun süre hiç sorunumuz olmadığı halde hamile kalamadım sonra kaldım onuda kaybettik arkadan eşimin işleri bozuldu ve ben kasım ayından sonra hep depresyonda gibiydim ağlıyodum devamlı hiç bi yere gitmek istemiyodum kendimi eve kapatmıs hep uyumak istiyodum sonra işte bu bende git gide kendini göstermeye basladı ama bir aydır daha iyiyim kendi kendimi motive ede ede