Derin6565 merhaba,benim bildigim içine oturulmuyor,dogum sancısı basladıgı an onuda suya koyuyorsun siz okuyamasanızda sizin adınıza bi yakınınız meryem suresini ve okunması gereken bikaç sure vAr diye biliyorum onu okuyor.suyun içinde ot açıldıkca sizinde rahminiz açılıyor.birde hergün inanarak hz.fatıma anamıza onun gibi rahat dogum yapabilmek için bir fatiha okuyup hediye etmek gerekirmiş ben aklıma geldikce okuyorum.doguma yakınken hergün 3 hurma yemeninde faydası vRmıs.birde sancı çekerken bol bol ayetel kursi okumak.inanarak yapılan her dua şifa olur Allah'n izniyle zarar gelmez yarar gelir 🙌🏻☺️