Sem10 Merhaba anneler ☺️32+5günlüğüz her hangi ağrım sancım birşeyim yok ama nst de sancım cıktı sonra serum verildi tekrar cekildi ilk sancıya göre azalma var dendi ama sancı birazda olsa varmış bu şekilde olup haftasını tamamlayan var mı acaba 😔🙄
anapanda12 Ben 23 haftalığım erken doğum riskim var gece gündüz nstdeyim ama anlamıyorum sadece bugün doktorum nstlerin iyi sancı yok dedi.. doktorun daha iyi bilir. Rabbim hayırla kucağımıza almak nasip etsin inşaAllah bebeklerimizi 🤲
Sem10 anapanda12 ne bileyim oda cok net birşey söylemedi ama korktum bende bi sıkıntım yok şimdilik ama bakalım amin hepimizin sağlıcakla kucağımıza almak nasip olur🙏🤲