Umrnkrhn Sdn88 Merhaba 30. Haftadayım kızımız olacak inşallah bizde öykü ve ipek arasında çok kaldık ama ipek de karar kıldık. Tercihim ipek😊
nilipek Sdn88 35 haftalık bir İpek taşıyorum:) Ama Bahar ve Yasemin de çok kurcaladı kafamı. Bir de İnci :)