Nurlela 14hafta gebelik sağ yan boşluk karın ve kasıga doğru ani ağrılar ve sertlik bu durumu yaşayan varmı normal birseymi
Duygu85 Nurlela aynı haftadayız canım aynı seyleri yasıyorum bende normalmiş su an gelişimi çok hızlandığı içinmiş
Handegunas Canım yaşamadım ama doktor her kontrolde ağrıların normal olduğunu söylemişti. 19.haftadayım şimdi çok daha rahat 🙏🏻 Senin de en Kısa zamanda geçer inşallah 🙏🏻
Nurlela Duygu85 bende bel ağrısı dışında pek ağrı olmazdı bu farklı ve akşamdan beri sürüyor onun işin endişelendim hala devam ediyor tek taraflı