Cerenyrt
Merhabalar geçenlerde ense kalınlığımız çıktı diye paylaşımds bulunmuştum, ikili tarama testimizde orta rislik çıktı, başka bir doktora gittim ultrasyon görüntülerinde herşeyin normal olduğunu nifty gibi bir testi yaptırıp yaptırmamayı bana bıraktı.. bende bilemedim 2,5-3 bin liralık bir test evet kafam rahatlayacak ama bu ara masraflar biraz üst üste geldi zorlayacak bizi 😕 4 lü taramayı bekliyorum şimdide.. 20 gündür hamilemiyim neyim anlamadım 🤧
Test sonucumuz şöyle: yazmak istedimki belki kendi değerlerinize yakın olup normal doğum vb olmuştur banada ışık olur 😊
Papp-a 2,98 mom 0,66
Hcg 45 mon 1,25
Yaş riski 1:373 yaşım 33
Kombine trisomy 21 riski 1:270
Trisomy 13/18 + nt <1:10000
2 li free beta hcg 45.00
2li papp-a 2,98