Sevda13 Mide yanmam var resmen bogazima dogru biber dökmüşler gibi ne yapmaliyim bilen yardımcı olabilir mi lutfen
AlyaSu Sevda13 taki yarım saat öncesine kadar öleceğim zannediyordum ama doktor şurup vermişti rennie diye içmiyordum iyi gelmez diye içmemle yanmanın kesmesi bir oldu şükür doktordan iste canım ihmal etme
Sevda13 lilamom rennie surubu var ama gecirmedi cok asiri rahatsiz ediyor beni nefes alip verirken bile maf oldum ya
Yasminnn26 Sevda13 cay kasıgı ucuyla cay bardagına dokup 1 2 yudumluk üstüne su koyup içiyorum 30 sanıye içinde geçiyor :)
Esrafun_Nisa Sevda13 canim bende hem midemde agri hemde yanma olmustu doktor bana rennie çigneme tableti verdi cignedikten sonra 1 bardak su iciyorum geciyor
Esrafun_Nisa Sevda13 bendeki çigneme tableti ve kullandığım zaman hemen kesiyor ama benim aşıri yanma yok çok şukür bu aralar baslamsini hissettigim an aliyorm 1 bardakta su iyi geliyor canim.